Hurtownie (Hurt/Dropshipping)
Cennik gotowych modułów integracji na abonament z hurtowniami, producentami i dystrybutorami.
Przygotowaliśmy gotowe integracje dla wybranych systemów e-commerce.
W przypadku jak nie ma twojego dostawcy na liście zleć nam wykonanie nowej integracji.
-
Integracja z hurtownią elektrotechniczną TIM S.A. z Baselinker
abonament 1 miesiąc netto za miesiąc🔌 Integracja z hurtownią elektrotechniczną
TIM.pl z BaseLinker (Hurt/Dropshipping)Cena: 199 zł netto / miesiąc
Jednorazowa opłata instalacyjna: 200 zł netto
Zakup przez:Po zakupie otrzymasz dostęp do aplikacji Zintegrujemy, w której skonfigurujesz integrację i dostosujesz ustawienia aktualizacji danych w sklepie.
*Aby móc skorzystać z integracji skontaktuj się z hurtownią Tim i nawiąż warunki współpracy.
Tylko klienci posiadający dostęp do API w Tim.pl będą mogli skorzystać z integracji.*Hurtownia współpracuje w hurcie oraz w dropshippingu.

🔧 Kluczowe funkcje integracji
1. Tworzenie nowych produktów:
Pierwszy import:
Automatyczne tworzenie produktów: zdjęcia, ceny, nazwy, producenci, kategorie, atrybuty, jednostki, kody (SKU, EAN, producenta), wymiary paczki, stawek VAT, dostępność/czas dostawy,
Hurtownia nie udostępnia opisów.
Codzienna synchronizacja:
Nowe produkty z oferty TIM są pobierane raz dziennie i dodawane do sklepu.
Tworzenie kategorii:
Produkty są tworzone w drzewie kategorii z hurtowni, importują się do ukrytej kategorii o nazwie zintegrujemy-tim.
Mapowanie kategorii i producentów:
W aplikacji do zarządzania integracją można zmapować swoje kategorie z kategoriami hurtowni oraz producentów z producentami hurtowni.
Opcje konfiguracji:
- – Uwzględnianie ciętych kabli, które mogą generować dodatkowe koszty.
- – Filtrowanie produktów dostępnych do wysyłki w 24h.
- – Wykluczanie produktów z magazynów zewnętrznych.
- – Ukrywanie nowych produktów – tak/nie
- – Zaokrąglanie cen
- – Pobieranie produktów tylko ze zdjęciami – tak/nie
- – Matchowanie kategorii i producentów
- – Tworzenie reguł narzutów
- – Wykluczanie produktów/kategorii/producentów z integracji
2. Aktualizacja cen i stanów magazynowych
- Częstotliwość: Aktualizacja cen i stanów magazynowych co 10 minut.
- Obsługa braków danych: Jeśli TIM nie zwróci ceny lub stanu magazynowego dla produktu, jest on oznaczany jako wycofany z oferty TIM.
- Narzuty cenowe i reguły:
-
- Ustawienie globalnego narzutu procentowego.
- Zaokrąglanie cen do pełnych
złotówek lub dziesiątek groszy, w górę lub w dół. - Definiowanie narzutów dla konkretnych produktów, kategorii lub producentów.
- Tworzenie reguł narzutów z cena od do doliczaj %.
Przykład:
cena zakupu w hurtowni:
– od 1 zł do 100 zł doliczaj 80%
– od 101 zł do 200 zł doliczaj 70%
– od 201 zł do 300 zł doliczaj 60%
- Ustawienie globalnego narzutu procentowego.

3. Aktualizacja istniejących produktów
Synchronizacja zmian:
Produkty, które zostały zaktualizowane od momentu ostatniej synchronizacji (co 10 minut), są aktualizowane w sklepie.
Obsługa wycofanych produktów:
Jeśli produkt jest tymczasowo wycofany z oferty, jego stan magazynowy jest ustawiany na 0. Natomiast jeżeli produkt jest wycofany definitywnie, jest usuwany ze sklepu.
Zakres aktualizacji:
Codzienne cykliczne aktualizacje odbywają się w iteracjach co 10 min.
Zmiany obejmują cenę i stan magazynowy.4. Usuwanie wycofanych produktów
Automatyczne usuwanie: Produkty, które zostały wycofane z oferty TIM, są usuwane ze sklepu po określonym czasie – maksymalnie do 30 dni, w zależności od ustawień integracji.

5. Narzuty cenowe – hierarchia
Narzuty cenowe można definiować na różnych poziomach,
z następującym priorytetem (od najwyższego):- Narzut na produkt
- Narzut na producenta
- Narzut na kategorię
- Narzut globalny
Oznacza to, że jeśli produkt nie ma przypisanego bezpośredniego narzutu, ale ma przypisany narzut 5% na producenta, 10% na kategorię i 15% globalny, cena produktu w sklepie będzie zdefiniowana z 5% narzutem.
Dowiedz się więcej🏢 O hurtowni TIM S.A. – Hurt / Dropshipping.
TIM SA to największy w Polsce hurtowy dystrybutor artykułów elektrotechnicznych, z ponad 35-letnim doświadczeniem w branży. Oferuje ponad 370 tys. produktów – od kabli i osprzętu, przez automatykę, po fotowoltaikę i pompy ciepła. Dzięki integracji API klienci mogą szybko i wygodnie pobierać pełną bazę produktową wraz z cenami po rabacie, stanami magazynowymi i danymi technicznymi. Nowoczesne centrum logistyczne 3LP o powierzchni 75 000 m² zapewnia szybką realizację zamówień, nawet w 24h, a każdy klient biznesowy otrzymuje indywidualne wsparcie i dostęp do atrakcyjnych warunków handlowych. TIM SA to sprawdzony i stabilny partner dla sklepów internetowych, eliminujący koszty magazynowania i ułatwiający sprzedaż produktów elektrotechnicznych.
*Aby skorzystać z integracji skontaktuj się z hurtownią Tim i nawiąż warunki współpracy. Tylko klienci posiadający dostęp do API w Tim.pl będą mogli skorzystać z integracji.
Strona hurtowni: Tim.pl
*Hurtownia współpracuje w hurcie oraz w dropshippingu.
-
Integracja z hurtownią elektrotechniczną TIM S.A. z Shoper
abonament 1 miesiąc netto za miesiąc🔌 Integracja z hurtownią elektrotechniczną
TIM.pl z Shoper.pl (Hurt/Dropshipping)Cena: 199 zł netto / miesiąc
Jednorazowa opłata instalacyjna: 200 zł netto
Zakup przez:Po zakupie otrzymasz dostęp do aplikacji Zintegrujemy, w której skonfigurujesz integrację i dostosujesz ustawienia aktualizacji danych w sklepie.
*Aby móc skorzystać z integracji skontaktuj się z hurtownią Tim i nawiąż warunki współpracy.
Tylko klienci posiadający dostęp do API w Tim.pl będą mogli skorzystać z integracji.*Hurtownia współpracuje w hurcie oraz w dropshippingu.

Integracja pomiędzy TIM a Shoper umożliwia:
- Tworzenie nowych produktów w sklepie
- Aktualizacja cen i stanów magazynowych w sklepie
- Aktualizacja istniejących produktów w sklepie
- Usuwanie wycofanych produktów w sklepie
- Tworzenie narzutów cenowych
Częstotliwość aktualizacji produktów:
- aktualizacja stanów magazynowych oraz cen co 10 minut!
- Pobieramy nowe produkty, które pojawią się w ofercie hurtowni – raz na dobę.
- Usuwamy produkty, które znikają z oferty hurtowni na Twoim sklepie w określonym odstępie czasowym. Sprzedajesz to co faktycznie jest na hurtowni.
Integracja pozwala na integrację wszystkich produktów z Tim z wyjątkiem produktów dostępnych na zamówienie.
Szczegółowy opis integracji pomiędzy hurtownią TIM, a sklepem Shoper:
1. Tworzenie nowych produktów
Dane o produktach Tim aktualizuje raz dziennie. Nowe produkty które zostały dodane do oferty Tim są tworzone w sklepie klienta. Nowe produkty przypisywane są do odpowiednich kategorii. Jeżeli drzewko kategorii danego produktu istnieje w sklepie lub kategoria Tim została wcześniej przypisana w module do kategorii sklepu produkt jest tworzony w danym drzewku. Jeżeli drzewko kategorii nie istnieje, to w sklepie tworzona jest kategoria „Zintegrujemy-Tim” do której następnie przypisywane jest drzewko kategorii tworzonego produktu. Kategorię „Zintegrujemy-Tim” zalecamy ustawić jako ukrytą. Poza kategoriami, w sklepie tworzeni są producenci, atrybuty, jednostki oraz stawki VAT. W module dostępne są poniższe ustawienia do kontroli produktów:
– Ukrywaj nowe produkty – Nowe produkty nie powinny być domyślnie aktywowane w sklepie.
– Uwzględnij cięte kable – Integracja uwzględnia cięte kable których cięcie może być dodatkowym kosztem. Więcej informacji w TIM.
– Tylko produkty dostępne w 24h – Integracja uwzględnia tylko produkty które są dostępne do wysyłki w maksymalnie 24h.
– Wyklucz produkty z magazynów zewnętrznych – Integracja uwzględnia tylko produkty dostępne z magazynu TIM.
– Tworzenie przyjaznych linków – Do produktów przypisywane będą przyjazne linki w celu SEO.
2. Aktualizacja cen i stanów magazynowych Tim
Integracja pobiera aktualne ceny oraz stany magazynowe dla produktów z oferty Tim. Jeżeli Tim nie zwróci ceny lub stanu magazynowego dla istniejącego produktu (gdy na przykład został wycofany z oferty), produkt jest zaznaczany jako wycofany z oferty Tim. Więcej szczegółów w sekcjach poświęconych aktualizacji istniejących produktów oraz usuwaniu produktów Tim ze sklepu Shoper. Narzut oraz zaokrąglanie cen można ustawić w module w ustawieniach ogólnych:
– Procent globalnego narzutu – Procentowa wartość globalnego narzutu do kosztu bazowego produktu.
– Zaokrąglanie cen – Format zaokrąglania wygenerowanych cen. Do wyboru opcje „do dziesiątek groszy w dół”, „do złotówek w dół”, „do złotówek w górę” oraz „do dziesiątek groszy w górę”.
Narzuty można również definiować dla produktów, kategorii oraz producentów. Więcej informacji o narzutach w sekcji „Narzuty”.
3. Aktualizacja istniejących produktów
Produkty które zostały zaktualizowane od momentu ostatniego uruchomienia synchronizacji (odstępy 10 minutowe), poprzez zmianę ceny, stanu magazynowego, kategorii lub zdjęcia produktu (w zależności od ustawień integracji) są aktualizowane na sklepie klienta. W przypadku, jeżeli produkt jest tymczasowo wycofany z oferty, stan magazynowy ustawiany jest na 0.
4. Usuwanie produktów
Produkty które zostały wycofane z oferty Tim są usuwane ze sklepu po określonym czasie – maksymalnie do 30 dni – w zależności od ustawień wartości „Usuwanie wycofanych produktów” integracji w module. Platforma Shoper pozwala również na tworzenie przekierowań dla usuniętych produktów – opcja ta kontrolowana jest poprzez ustawienie „Twórz przekierowania dla usuniętych produktów” i pozwala na przekierowanie użytkownika do kategorii głównej usuniętego produktu po kliknięciu w link URL produktu.
5. Narzuty
Procentowy narzut można ustawić dla poszczególnego produktu, kategorii lub producenta. Narzuty producenta, kategorii oraz globalny można definiować dla poszczególnych przedziałów cenowych (np. 0 – 100: 5%, 101 – 1000: 3% itd.). Hierarchia narzutów wygląda następująco – im niższy numer na liście, tym większe „pierwszeństwo” narzutu:
- Narzut na produkt
- Narzut na producenta
- Narzut na kategorię
- Narzut globalny
Oznacza to, że jeżeli produkt nie ma przypisanego bezpośredniego narzutu, a jest przypisany narzut 5% na producenta, 10% na kategorię i 15% globalny, cena produktu w sklepie będzie zdefiniowana z 5% narzutem.
O hurtowni TIM S.A.
TIM SA to największy w Polsce hurtowy dystrybutor artykułów elektrotechnicznych, z ponad 35-letnim doświadczeniem w branży. Oferuje ponad 370 tys. produktów – od kabli i osprzętu, przez automatykę, po fotowoltaikę i pompy ciepła. Dzięki integracji API klienci mogą szybko i wygodnie pobierać pełną bazę produktową wraz z cenami po rabacie, stanami magazynowymi i danymi technicznymi. Nowoczesne centrum logistyczne 3LP o powierzchni 75 000 m² zapewnia szybką realizację zamówień, nawet w 24h, a każdy klient biznesowy otrzymuje indywidualne wsparcie i dostęp do atrakcyjnych warunków handlowych. TIM SA to sprawdzony i stabilny partner dla sklepów internetowych, eliminujący koszty magazynowania i ułatwiający sprzedaż produktów elektrotechnicznych.
O platformie Shoper.pl
Shoper.pl to polska platforma e-commerce działająca w modelu SaaS, która umożliwia uruchomienie i prowadzenie sklepu internetowego bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy technicznej.
Dowiedz się więcej -
Integracja z hurtownią elektrotechniczną TIM S.A. z Woocommerce
abonament 1 miesiąc netto za miesiąc🔌 Integracja z hurtownią elektrotechniczną
TIM.pl (Hurt/Dropshipping) z WoocommerceCena: 199 zł netto / miesiąc
Jednorazowa opłata instalacyjna: 200 zł netto
Zakup przez:Po zakupie otrzymasz dostęp do aplikacji Zintegrujemy, w której skonfigurujesz integrację i dostosujesz ustawienia aktualizacji danych w sklepie.
*Aby móc skorzystać z integracji skontaktuj się z hurtownią Tim i nawiąż warunki współpracy.
Tylko klienci posiadający dostęp do API w Tim.pl będą mogli skorzystać z integracji.*Hurtownia współpracuje w hurcie oraz w dropshippingu.

🔧 Kluczowe funkcje integracji
1. Tworzenie nowych produktów:
Pierwszy import:
Automatyczne tworzenie produktów: zdjęcia, ceny, nazwy, producenci, kategorie, atrybuty, jednostki, kody (SKU, EAN, producenta), wymiary paczki, stawek VAT, dostępność/czas dostawy,
Hurtownia nie udostępnia opisów.
Codzienna synchronizacja:
Nowe produkty z oferty TIM są pobierane raz dziennie i dodawane do sklepu.
Tworzenie kategorii:
Produkty są tworzone w drzewie kategorii z hurtowni, importują się do ukrytej kategorii o nazwie zintegrujemy-tim.
Mapowanie kategorii i producentów:
W aplikacji do zarządzania integracją można zmapować swoje kategorie z kategoriami hurtowni oraz producentów z producentami hurtowni.
Opcje konfiguracji:
- – Uwzględnianie ciętych kabli, które mogą generować dodatkowe koszty.
- – Filtrowanie produktów dostępnych do wysyłki w 24h.
- – Wykluczanie produktów z magazynów zewnętrznych.
- – Ukrywanie nowych produktów – tak/nie
- – Zaokrąglanie cen
- – Pobieranie produktów tylko ze zdjęciami – tak/nie
- – Matchowanie kategorii i producentów
- – Tworzenie reguł narzutów
- – Wykluczanie produktów/kategorii/producentów z integracji
- Częstotliwość: Aktualizacja cen i stanów magazynowych co 10 minut.
- Obsługa braków danych: Jeśli TIM nie zwróci ceny lub stanu magazynowego dla produktu, jest on oznaczany jako wycofany z oferty TIM.
- Narzuty cenowe i reguły:
-
- Ustawienie globalnego narzutu procentowego.
- Zaokrąglanie cen do pełnych
złotówek lub dziesiątek groszy, w górę lub w dół. - Definiowanie narzutów dla konkretnych produktów, kategorii lub producentów.
- Tworzenie reguł narzutów z cena od do doliczaj %.
Przykład:
cena zakupu w hurtowni:
– od 1 zł do 100 zł doliczaj 80%
– od 101 zł do 200 zł doliczaj 70%
– od 201 zł do 300 zł doliczaj 60%
- Ustawienie globalnego narzutu procentowego.

Synchronizacja zmian:
Produkty, które zostały zaktualizowane od momentu ostatniej synchronizacji (co 10 minut), są aktualizowane w sklepie.
Obsługa wycofanych produktów:
Jeśli produkt jest tymczasowo wycofany z oferty, jego stan magazynowy jest ustawiany na 0. Natomiast jeżeli produkt jest wycofany definitywnie, jest usuwany ze sklepu.
Zakres aktualizacji:
Codzienne cykliczne aktualizacje odbywają się w iteracjach co 10 min.
Zmiany obejmują cenę i stan magazynowy.Automatyczne usuwanie: Produkty, które zostały wycofane z oferty TIM, są usuwane ze sklepu po określonym czasie – maksymalnie do 30 dni, w zależności od ustawień integracji.

Narzuty cenowe można definiować na różnych poziomach,
z następującym priorytetem (od najwyższego):- Narzut na produkt
- Narzut na producenta
- Narzut na kategorię
- Narzut globalny
Oznacza to, że jeśli produkt nie ma przypisanego bezpośredniego narzutu, ale ma przypisany narzut 5% na producenta, 10% na kategorię i 15% globalny, cena produktu w sklepie będzie zdefiniowana z 5% narzutem.
Dowiedz się więcej🏢 O hurtowni TIM S.A. – Hurt / Dropshipping.
TIM SA to największy w Polsce hurtowy dystrybutor artykułów elektrotechnicznych, z ponad 35-letnim doświadczeniem w branży. Oferuje ponad 370 tys. produktów – od kabli i osprzętu, przez automatykę, po fotowoltaikę i pompy ciepła. Dzięki integracji API klienci mogą szybko i wygodnie pobierać pełną bazę produktową wraz z cenami po rabacie, stanami magazynowymi i danymi technicznymi. Nowoczesne centrum logistyczne 3LP o powierzchni 75 000 m² zapewnia szybką realizację zamówień, nawet w 24h, a każdy klient biznesowy otrzymuje indywidualne wsparcie i dostęp do atrakcyjnych warunków handlowych. TIM SA to sprawdzony i stabilny partner dla sklepów internetowych, eliminujący koszty magazynowania i ułatwiający sprzedaż produktów elektrotechnicznych.
*Aby skorzystać z integracji skontaktuj się z hurtownią Tim i nawiąż warunki współpracy. Tylko klienci posiadający dostęp do API w Tim.pl będą mogli skorzystać z integracji.
Strona hurtowni: Tim.pl
*Hurtownia współpracuje w hurcie oraz w dropshippingu.
-
Integracja z hurtownią kawy Coffeedesk.pl z Baselinker
abonament 1 miesiąc netto za miesiąc🔌 Integracja z hurtownią kawy Coffeedesk.pl z Baselinker (Hurt)
Cena: 199 zł netto / miesiąc
Jednorazowa opłata instalacyjna: 200 zł netto
Zakup przez:Po zakupie otrzymasz dostęp do aplikacji Zintegrujemy, w której skonfigurujesz integrację i dostosujesz ustawienia aktualizacji danych w sklepie.
*Aby móc skorzystać z integracji skontaktuj się najpierw z hurtownią Coffeedesk.pl i nawiąż warunki współpracy.
Tylko klienci posiadający dostęp do API w Coffeedesk.pl będą mogli skorzystać z integracji..
Integracja pomiędzy Coffeedesk.pl a Baselinkerem umożliwia:
- Tworzenie nowych produktów w Baselinkerze
- Aktualizacja cen i stanów magazynowych w Baselinkerze
- Aktualizacja istniejących produktów w Baselinkerze
- Tworzenie narzutów cenowych
Częstotliwość aktualizacji produktów:
- aktualizacja stanów magazynowych oraz cen co 10 minut!
- Pobieramy nowe produkty, które pojawią się w ofercie hurtowni – raz na dobę.
- Usuwamy produkty, które znikają z oferty hurtowni na Twoim sklepie w określonym odstępie czasowym. Sprzedajesz to co faktycznie jest na hurtowni.
Integracja pozwala na integrację wszystkich produktów z Coffeedesk.
Szczegółowy opis integracji pomiędzy hurtownią Coffeedesk, a systemem Baselinker:
1. Tworzenie nowych produktów
Nowe produkty które zostały dodane do oferty Coffedesk są tworzone w Baselinkerze klienta. Nowe produkty przypisywane są do odpowiednich kategorii. Jeżeli drzewko kategorii danego produktu istnieje w baselinkerze lub kategoria Coffeedesk została wcześniej przypisana w module do kategorii sklepu produkt jest tworzony w danym drzewku. Jeżeli drzewko kategorii nie istnieje, to w sklepie tworzona jest kategoria „Zintegrujemy-Coffeedesk” do której następnie przypisywane jest drzewko kategorii tworzonego produktu. Kategorię „Zintegrujemy-Coffeedesk” zalecamy ustawić jako ukrytą. Poza kategoriami, w sklepie tworzeni są producenci, atrybuty, jednostki oraz stawki VAT. W module dostępne są poniższe ustawienia do kontroli produktów:
– Ukrywaj nowe produkty – Nowe produkty nie powinny być domyślnie aktywowane w sklepie.
– Tylko produkty dostępne w 24h – Integracja uwzględnia tylko produkty które są dostępne do wysyłki w maksymalnie 24h.
2. Aktualizacja cen i stanów magazynowych
Integracja pobiera aktualne ceny oraz stany magazynowe dla produktów z oferty. Jeżeli hurtownia nie zwróci ceny lub stanu magazynowego dla istniejącego produktu (gdy na przykład został wycofany z oferty), produkt jest zaznaczany jako wycofany z oferty. Narzut oraz zaokrąglanie cen można ustawić w module w ustawieniach ogólnych:
– Procent globalnego narzutu – Procentowa wartość globalnego narzutu do kosztu bazowego produktu.
– Zaokrąglanie cen – Format zaokrąglania wygenerowanych cen. Do wyboru opcje „do dziesiątek groszy w dół”, „do złotówek w dół”, „do złotówek w górę” oraz „do dziesiątek groszy w górę”.
Narzuty można również definiować dla produktów, kategorii oraz producentów. Więcej informacji o narzutach w sekcji „Narzuty”.
3. Aktualizacja istniejących produktów
Produkty które zostały zaktualizowane od momentu ostatniego uruchomienia synchronizacji (odstępy 10 minutowe), poprzez zmianę ceny, stanu magazynowego, kategorii lub zdjęcia produktu (w zależności od ustawień integracji) są aktualizowane na sklepie klienta. W przypadku, jeżeli produkt jest tymczasowo wycofany z oferty, stan magazynowy ustawiany jest na 0.
4. Narzuty
Procentowy narzut można ustawić dla poszczególnego produktu, kategorii lub producenta. Narzuty producenta, kategorii oraz globalny można definiować dla poszczególnych przedziałów cenowych (np. 0 – 100: 5%, 101 – 1000: 3% itd.). Hierarchia narzutów wygląda następująco – im niższy numer na liście, tym większe „pierwszeństwo” narzutu:
- Narzut na produkt
- Narzut na producenta
- Narzut na kategorię
- Narzut globalny
Oznacza to, że jeżeli produkt nie ma przypisanego bezpośredniego narzutu, a jest przypisany narzut 5% na producenta, 10% na kategorię i 15% globalny, cena produktu w sklepie będzie zdefiniowana z 5% narzutem.
Dowiedz się więcej -
Integracja z hurtownią wielobranżową AB.pl z Baselinker
abonament 1 miesiąc netto za miesiąc🔌 Integracja z hurtownią wielobranżową AB.pl z Baselinker (Hurt/Dropshipping)
Cena: 199 zł netto / miesiąc
Jednorazowa opłata instalacyjna: 200 zł netto
Zakup przez:Po zakupie otrzymasz dostęp do aplikacji Zintegrujemy, w której skonfigurujesz integrację i dostosujesz ustawienia aktualizacji danych w sklepie.
*Aby móc skorzystać z integracji skontaktuj się z hurtownią AB.pl i nawiąż warunki współpracy.
Tylko klienci posiadający dostęp do API w AB.pl będą mogli skorzystać z integracji.*Hurtownia współpracuje w hurcie oraz w dropshippingu.

Integracja pomiędzy AB.pl a Baselinkerem umożliwia:
- Tworzenie nowych produktów w Baselinkerze
- Aktualizacja cen i stanów magazynowych w Baselinkerze
- Aktualizacja istniejących produktów w Baselinkerze
- Usuwanie wycofanych produktów w Baselinkerze
- Tworzenie narzutów cenowych
Częstotliwość aktualizacji produktów:
- aktualizacja stanów magazynowych oraz cen co 10 minut!
- Pobieramy nowe produkty, które pojawią się w ofercie hurtowni – raz na dobę.
- Usuwamy produkty, które znikają z oferty hurtowni na Twoim sklepie w określonym odstępie czasowym. Sprzedajesz to co faktycznie jest na hurtowni.
Integracja pozwala na integrację wszystkich produktów z AB z wyjątkiem produktów dostępnych na zamówienie.
Szczegółowy opis integracji pomiędzy hurtownią AB, a systemem Baselinker:
1. Tworzenie nowych produktów
Dane o produktach AB aktualizuje raz dziennie. Nowe produkty które zostały dodane do oferty AB są tworzone w Baselinkerze klienta. Nowe produkty przypisywane są do odpowiednich kategorii. Jeżeli drzewko kategorii danego produktu istnieje w baselinkerze lub kategoria AB została wcześniej przypisana w module do kategorii sklepu produkt jest tworzony w danym drzewku. Jeżeli drzewko kategorii nie istnieje, to w sklepie tworzona jest kategoria „Zintegrujemy-AB” do której następnie przypisywane jest drzewko kategorii tworzonego produktu. Kategorię „Zintegrujemy-AB” zalecamy ustawić jako ukrytą. Poza kategoriami, w sklepie tworzeni są producenci, atrybuty, jednostki oraz stawki VAT. W module dostępne są poniższe ustawienia do kontroli produktów:
– Ukrywaj nowe produkty – Nowe produkty nie powinny być domyślnie aktywowane w sklepie.
– Tylko produkty dostępne w 24h – Integracja uwzględnia tylko produkty które są dostępne do wysyłki w maksymalnie 24h.
2. Aktualizacja cen i stanów magazynowych AB
Integracja pobiera aktualne ceny oraz stany magazynowe dla produktów z oferty AB. Jeżeli AB nie zwróci ceny lub stanu magazynowego dla istniejącego produktu (gdy na przykład został wycofany z oferty), produkt jest zaznaczany jako wycofany z oferty AB. Więcej szczegółów w sekcjach poświęconych aktualizacji istniejących produktów oraz usuwaniu produktów AB z Baselinkera. Narzut oraz zaokrąglanie cen można ustawić w module w ustawieniach ogólnych:
– Procent globalnego narzutu – Procentowa wartość globalnego narzutu do kosztu bazowego produktu.
– Zaokrąglanie cen – Format zaokrąglania wygenerowanych cen. Do wyboru opcje „do dziesiątek groszy w dół”, „do złotówek w dół”, „do złotówek w górę” oraz „do dziesiątek groszy w górę”.
Narzuty można również definiować dla produktów, kategorii oraz producentów. Więcej informacji o narzutach w sekcji „Narzuty”.
3. Aktualizacja istniejących produktów
Produkty które zostały zaktualizowane od momentu ostatniego uruchomienia synchronizacji (odstępy 10 minutowe), poprzez zmianę ceny, stanu magazynowego, kategorii lub zdjęcia produktu (w zależności od ustawień integracji) są aktualizowane na sklepie klienta. W przypadku, jeżeli produkt jest tymczasowo wycofany z oferty, stan magazynowy ustawiany jest na 0.
4. Narzuty
Procentowy narzut można ustawić dla poszczególnego produktu, kategorii lub producenta. Narzuty producenta, kategorii oraz globalny można definiować dla poszczególnych przedziałów cenowych (np. 0 – 100: 5%, 101 – 1000: 3% itd.). Hierarchia narzutów wygląda następująco – im niższy numer na liście, tym większe „pierwszeństwo” narzutu:
- Narzut na produkt
- Narzut na producenta
- Narzut na kategorię
- Narzut globalny
Oznacza to, że jeżeli produkt nie ma przypisanego bezpośredniego narzutu, a jest przypisany narzut 5% na producenta, 10% na kategorię i 15% globalny, cena produktu w sklepie będzie zdefiniowana z 5% narzutem.
Dowiedz się więcej -
Gotowe integracje Hurtownie – Producenci
abonament roczny 189,00 zł netto za miesiącOpłata instalacyjna:200 zł- Ilość hurtowni:
– 1 szt. - Częstotliwość aktualizacji:
– co 10 minut - Aktualizacja magazynu:
– ceny
– stan magazynowy - Pobranie informacji produktowych:
– nazwy
– opisy
– kategorie
– producenci
– parametry dodatkowe/atrybuty
– kody EAN - Narzut cenowy:
– globalny na wszystkie produkty
– wybrane kategorie lub producenci
– reguły narzutów w przedziałach cenowych od do
- Ilość hurtowni:
-
Gotowe integracje Hurtownie – Producenci
abonament 1 miesiąc 199,00 zł netto za miesiącOpłata instalacyjna:200 zł- Ilość hurtowni:
– 1 szt. - Częstotliwość aktualizacji:
– co 10 minut - Aktualizacja magazynu:
– ceny
– stan magazynowy - Pobranie informacji produktowych:
– nazwy
– opisy
– kategorie
– producenci
– parametry dodatkowe/atrybuty
– kody EAN - Narzut cenowy:
– globalny na wszystkie produkty
– wybrane kategorie lub producenci
– reguły narzutów w przedziałach cenowych od do
- Ilość hurtowni:
-
Hurtownie
Poznaj szczegóły -
Systemy Księgowo-Magazynowe ERP
Poznaj szczegóły -
Marketplace
Wkrótce
