Usługa utrzymania i wsparcia dotyczy integracji dedykowanych, które wykonujemy na indywidualne zlecenie na serwerach klientów.
Oferta – dedykowane integracje.
Uwaga!
W przypadku gotowych modułów, są one zawsze utrzymywane na naszych serwerach.
W ramach abonamentów na gotowe moduły, jest dostępne pełne wsparcie techniczne, aktualizacje, bezpieczeństwo oraz obsługa klienta. W takim wypadku nie potrzebujesz własnego hostingu na integracje. Nasza firma zapewnia serwery w chmurze Microsoft, które są zabezpieczane wielopoziomowo i skalowalne w zależności od zużycia.
Support 24h/7
Korzystając z naszej usługi abonamentu dla wsparcia i utrzymania masz pewność, że integracja będzie funkcjonować prawidłowo 24h na 7 dni w tygodniu.
Ograniczona ilość requestów przez serwer/hosting, z którego są pobierane informacje może spowodować blokadę na Twojego serwera.
Dzięki naszemu wsparciu i usłudze utrzymania możemy szybko zareagować tak aby integracja cały czas była aktywna. Integracja może być wykonana najlepiej jak się da. Natomiast nieprzewidziane sytuacje takie jak, np. aktualizacja oprogramowania, które jest zintegrowane, może zmienić kod źródłowy API. Wtedy istnieje ryzyko, że integracja przestanie działać.
Wsparcie jest o tyle istotne, że bez niego wasza firma może ponieść niepotrzebne straty. Aby tego uniknąć zalecamy wykupić usługę supportu w naszej firmie (dotyczy tylko integracji dedykowanych wykonywanych na serwerach klientów). Wtedy macie gwarancje, że nasi programiści są do waszej dyspozycji i wprowadzą poprawkę w danej integracji jak najszybciej to będzie możliwe.