Integracja z hurtownią wielobranżową AB.pl z Baselinker

Opis

🔌 Integracja z hurtownią wielobranżową AB.pl z Baselinker (Hurt/Dropshipping)

Cena: 199 zł netto / miesiąc
Jednorazowa opłata instalacyjna: 150 zł netto


Zakup przez:

Po zakupie otrzymasz dostęp do aplikacji Zintegrujemy, w której skonfigurujesz integrację i dostosujesz ustawienia aktualizacji danych w sklepie.

*Aby móc skorzystać z integracji skontaktuj się z hurtownią AB.pl i nawiąż warunki współpracy.
Tylko klienci posiadający dostęp do API w AB.pl będą mogli skorzystać z integracji.

*Hurtownia współpracuje w hurcie oraz w dropshippingu.

integracja hurtowni ab z baselinkerem zintegrujemy

 

 

Integracja pomiędzy AB.pl a Baselinkerem umożliwia:

 

  1. Tworzenie nowych produktów w Baselinkerze
  2. Aktualizacja cen i stanów magazynowych w Baselinkerze
  3. Aktualizacja istniejących produktów w Baselinkerze
  4. Usuwanie wycofanych produktów w Baselinkerze
  5. Tworzenie narzutów cenowych

 

Częstotliwość aktualizacji produktów:

 

  1. aktualizacja stanów magazynowych oraz cen co 10 minut!
  2. Pobieramy nowe produkty, które pojawią się w ofercie hurtowni – raz na dobę.
  3. Usuwamy produkty, które znikają z oferty hurtowni na Twoim sklepie w określonym odstępie czasowym. Sprzedajesz to co faktycznie jest na hurtowni.

 

Integracja pozwala na integrację wszystkich produktów z AB z wyjątkiem produktów dostępnych na zamówienie.

 

Szczegółowy opis integracji pomiędzy hurtownią AB, a systemem Baselinker:

 

1.    Tworzenie nowych produktów

Dane o produktach AB aktualizuje raz dziennie. Nowe produkty które zostały dodane do oferty AB są tworzone w Baselinkerze klienta. Nowe produkty przypisywane są do odpowiednich kategorii. Jeżeli drzewko kategorii danego produktu istnieje w baselinkerze lub kategoria AB została wcześniej przypisana w module do kategorii sklepu produkt jest tworzony w danym drzewku. Jeżeli drzewko kategorii nie istnieje, to w sklepie tworzona jest kategoria „Zintegrujemy-AB” do której następnie przypisywane jest drzewko kategorii tworzonego produktu. Kategorię „Zintegrujemy-AB” zalecamy ustawić jako ukrytą. Poza kategoriami, w sklepie tworzeni są producenci, atrybuty, jednostki oraz stawki VAT. W module dostępne są poniższe ustawienia do kontroli produktów:

– Ukrywaj nowe produkty – Nowe produkty nie powinny być domyślnie aktywowane w sklepie.

– Tylko produkty dostępne w 24h – Integracja uwzględnia tylko produkty które są dostępne do wysyłki w maksymalnie 24h.

 

2.    Aktualizacja cen i stanów magazynowych AB

Integracja pobiera aktualne ceny oraz stany magazynowe dla produktów z oferty AB. Jeżeli AB nie zwróci ceny lub stanu magazynowego dla istniejącego produktu (gdy na przykład został wycofany z oferty), produkt jest zaznaczany jako wycofany z oferty AB. Więcej szczegółów w sekcjach poświęconych aktualizacji istniejących produktów oraz usuwaniu produktów AB z Baselinkera. Narzut oraz zaokrąglanie cen można ustawić w module w ustawieniach ogólnych:

– Procent globalnego narzutu – Procentowa wartość globalnego narzutu do kosztu bazowego produktu.

– Zaokrąglanie cen – Format zaokrąglania wygenerowanych cen. Do wyboru opcje „do dziesiątek groszy w dół”, „do złotówek w dół”, „do złotówek w górę” oraz „do dziesiątek groszy w górę”.

Narzuty można również definiować dla produktów, kategorii oraz producentów. Więcej informacji o narzutach w sekcji „Narzuty”.

 

3.    Aktualizacja istniejących produktów

Produkty które zostały zaktualizowane od momentu ostatniego uruchomienia synchronizacji (odstępy 10 minutowe), poprzez zmianę ceny, stanu magazynowego, kategorii lub zdjęcia produktu (w zależności od ustawień integracji) są aktualizowane na sklepie klienta. W przypadku, jeżeli produkt jest tymczasowo wycofany z oferty, stan magazynowy ustawiany jest na 0.

4.    Narzuty

Procentowy narzut można ustawić dla poszczególnego produktu, kategorii lub producenta. Narzuty producenta, kategorii oraz globalny można definiować dla poszczególnych przedziałów cenowych (np. 0 – 100: 5%, 101 – 1000: 3% itd.). Hierarchia narzutów wygląda następująco – im niższy numer na liście, tym większe „pierwszeństwo” narzutu:

  1. Narzut na produkt
  2. Narzut na producenta
  3. Narzut na kategorię
  4. Narzut globalny

Oznacza to, że jeżeli produkt nie ma przypisanego bezpośredniego narzutu, a jest przypisany narzut 5% na producenta, 10% na kategorię i 15% globalny, cena produktu w sklepie będzie zdefiniowana z 5% narzutem.