1. Jakie były największe wyzwania przed wdrożeniem?
- Co sprawiało najwięcej problemów w codziennej pracy przed integracją?
- Odp: Ograniczenia w Baselinkerze, który był przystosowany do wystawiania faktur, a nie jest programem stricte do fakturowania.
- Jak radziliście sobie wcześniej bez automatyzacji?
- Odp: Używaliśmy Baselinkera, który spełniał swoją role, ale gdy firma zaczęła się rozwijać pokazał swoje ograniczenia.
- Czy brak integracji powodował jakieś konkretne trudności, np. błędy, opóźnienia czy dodatkową pracę?
- Odp: Wydłużoną obsługę zamówień, braki niektórych wymaganych pól na fakturach,
2. Czego oczekiwaliście od integracji?
- Co było dla Was najważniejsze przy wdrożeniu?
- Odp: Aby integracja pozwoliła używać nam Fakturownii jako domyślnego programu do wprowadzania zamówień od klientów i przekazywała wszystkie dane z tych zamówień do Baselinkera do działu realizacji i wysyłki zamówień.
- Jakie procesy chcieliście usprawnić lub zautomatyzować?
- Odp: Przekazywanie zamówień, wystawianie faktur, samofakturowanie za zakupiony towar na bardzo specyficznych warunkach.
- Czy mieliście wcześniej jakieś doświadczenia z podobnymi rozwiązaniami?
- Odp: Z integracjami API pisanymi pod naszą firmę nie, z ogólnodostępnymi tak.
3. Jak przebiegało wdrożenie?
- Jak oceniacie współpracę z nami przy tej integracji?
- Odp: Współpraca przebiegła oraz przebiega bardzo pozytywnie.
- Czy coś Was pozytywnie zaskoczyło podczas wdrażania rozwiązania?
- Odp: Profesjonalizm, podejście do klienta oraz wiedza programisty.
- Czy pojawiły się jakieś wyzwania, które udało się wspólnie rozwiązać?
- Odp: Było ich kilka, obecnie mamy jeszcze kilka wyzwań ale wszystko idzie w dobrym kierunku.
4. Jakie zmiany zauważyliście po wdrożeniu?
- Co najbardziej się zmieniło w codziennej pracy po integracji?
- Odp: Czas obsługi zamówień, łatwość obsługi, oraz przyśpieszenie pracy całego zespołu
- Ile czasu teraz oszczędzacie dzięki automatyzacji?
- Odp: Ciężko powiedzieć konkretnie, podejrzewam coś około 50% przyśpieszenia naszej pracy.
- Czy integracja poprawiła obsługę klientów lub usprawniła Wasz biznes?
- Odp: Tak jak najbardziej.
- Czy zauważyliście wzrost sprzedaży lub liczby zamówień po wdrożeniu integracji? Jeśli tak, o ile procentowo lub w liczbach?
- Odp: Integracja bezpośredni nie wpłynęła na wzrost sprzedaży z powodu jej specyfiki, na pewno dzięki niej znaleźliśmy więcej czasu na dodatkowe zadania.
5. Jak oceniacie współpracę i czy polecilibyście nas innym?
- Co najbardziej podobało Wam się we współpracy z Zintegrujemy.pl?
- Odp: Bezpośredni kontakt, szybkie odpowiedzi i w razie awarii natychmiastowa pomoc.
- Czy polecilibyście nasze usługi innym firmom? Dlaczego?
- Odp: Polecilibyśmy jak najbardziej, chociażby dla tego, że zrobiliście kawał dobrej roboty i ułatwiliście nam wykonywanie naszej pracy, a w firmach gdzie w ciągu dnia jest dużo tematów i dużo pracy ręcznej integracja na pewno pomoże ją zminimalizować.
- Jakie inne usprawnienia lub integracje byłyby dla Was wartościowe w przyszłości?
- Odp: Ciężko powiedzieć, jeżeli zdecydujemy się na zmianę programu do fakturowania na bardziej profesjonalny i skierowany do dużych firm na pewno będziemy potrzebować identycznej integracji.
6. Opinia klienta
- Czy moglibyście podzielić się krótką opinią naszej współpracy, którą moglibyśmy umieścić na naszej stronie?
- „Bardzo owocna i profesjonalna współpraca w atrakcyjnej cenie. Jesteśmy zadowoleni i z pewnością polecamy!”
Krzysztof Kapłon
Waldin.pl
Jeśli Twoja firma również zmaga się z ograniczeniami w obsłudze zamówień i ręcznym przetwarzaniu danych, skontaktuj się z nami! Zintegrujemy.pl oferuje kompleksowe rozwiązania integracyjne, które usprawnią Twoje procesy, oszczędzą czas i zwiększą efektywność operacyjną. Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów i przekonaj się, jak nasze rozwiązania mogą odmienić Twój biznes!